Întrebări frecvente

Cum comand?

Procedura de a comanda online a devenit foarte ușoară și sigură. Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli:

  • Alege produsul dorit

Ai două opțiuni: 1. sus în bara de căutare poți introduce ceea ce dorești să cauți

2. în meniul din stânga paginii poți selecta categoria, după care alegi produsul dorit

  • Adaugă produsul în coș

Printr-un simplu click pe butonul <Adaugă în coș> produsul este direcționat către coșul tău de cumpărături. Poți comanda orice cantitate, precum și orice produs din diferite categorii.

  • Verifică comanda

În bara de sus dai click pe butonul <Coșul meu> unde poți vizualiza oricând lista produselor tale adăugate în coș. Ai posibilitatea să modifici cantitățile sau poți să ștergi produsele.

  • Finalizează comanda

Pentru pasul acesta ai opțiunea de a te înregistrezi și devii clientul nostru și primești toate beneficiile oferite, ori poți alege să nu te înregistrezi, dar tot este necesar să completezi câteva date, pentru a-ți putea primi comanda.

Vei primi un e-mail de confirmare al comenzii împreună cu lista produselor comandate, prețul total, precum și prețul transportului în funcție de ce metodă de livrare ai ales. În cazul în care apar mici modificări referitoare la comanda ta (schimbări de stoc, design, culoare, etc) vei fi contactat de un reprezentant al firmei SC. UNIC SPOT RO SRL.

Cum plătesc?

Poți opta pentru depunere de numerar în contul firmei (fie prin cărți de credit sau debit), mandat poștal, ordin de plata sau poți plăti la livrare (ramburs).

Dacă alegi să plătești la livrare (ramburs), vei achita contravaloarea comenzii tale în momentul primirii coletului. Pentru oricare din celelalte opțiuni îți vom livra coletul în momentul confirmării plății.

Cum ajunge produsul comandat la mine?

Produsele comandate vor fi livrate prin serviciul de curierat partener (Urgent Cargus) sau poți opta pentru o altă modalitate de livrare.

Atentie! Costurile coletelelor returnate de către firma de curierat partener pentru neridicare cad în sarcina clientului!

Care este garanția produselor?

Toate produsele de pe site beneficiază de o garanție de 2 ani de zile de la momentul intrării în posesia dvs. conform certificatelor de garanție atașate fiecărui produs în parte.

În cazul în care un produs se deteriorează din cauza unor defecte de fabricație în decursul celor 2 ani de garanție, ne asumăm una din următoarele obligații, în funcție de natura defectului și de stocul existent:

  • de a înlocui produsul deteriorat,
  • de a repara produsul deteriorat, sau
  • de a returna contravaloarea produsului deteriorate

Care este politica de returnare?

Dacă, din orice motiv, nu ești 100% multumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să-l returnezi în termen de 30 zile calendaristice din momentul in care ai intrat în posesia lui.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însotite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă produsele pe care le-am livrat au fost insoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi și cadourile.

PROCEDURA DE RETUR

 Clientii site-ul www.unicspot.ro pot accesa istoricul comenzilor din contul lor si este obligatoriu sa parcurga urmatori pasii:

Intrati in contul dumneavoastra de client  si selectati sectiunea comenzile mele. Pentru a intra in contul dumneavoastra introduceti adresa de mail si parola. In cazul in care nu stiti parola va rog sa apasati pe resetare parola. Veti primi pe mail instructiunile pentru intrarea in cont.

Selectati comanda pentru care doriti sa returnati produsele apasand pe numarul de comanda.

Selectati Inregistrare retur din colt dreapta si alegeti produsele pe care doriti sa le returnati. La sectiunea Mesaj va rugam sa completati motivul pentru care se returneaza produsul. Selectati apoi daca doriti Refinantare sau Inlocuire produs.

La date personale completati Contul Iban, Banca la care este deschis contul si numele titularului de cont.

Precizati in mesaj alte informatii relevante pentru preluarea returului: data, intervalul de ridicare si adresa de unde doriti sa ridicam comanda pentru retur si apoi inregistrati cererea. In cazul in care aveti fotografii care ne pot ajuta la solutionarea cererii de retur va rugam sa le incarcati si pe acestea.

Dupa inregistrarea cererii un operator va contacta frma de curierat pentru ridicarea comenzii si veti fi contactati de curier pentru a preda produsul.


Pentru orice alte întrebări te rugăm să ne contactezi:

informații: tel./fax nr. 0268 274 214

e-mail comenzi@unicspot.com

reclamații: tel./fax nr. 0268 274 214

e-mail reclamatii@unicspot.com